استفاده از خدمات و سرویس‌های موسسه حقوقی دادوران پارسیان دادار ثبت شده به شماره ۴۱۶۰۵ دارای شناسه ملی ۱۴۰۰۶۷۵۸۵۴۵ ( از این پس « موسسه» ) منوط به پذیرش مقررات این قرارداد حاضر ( از این پس « قرارداد » ) است . ورود کاربران به وب‏‌سایت موسسه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، به معنای آگاه بودن و پذیرش مقررات قرارداد حاضر و ملزم بودن به آن است لذا در صورت وجود هرگونه پرسش یا ابهام در خصوص شرایط این قرارداد، استفاده از وب سایت را متوقف و با ایمیل dadar.lawfirm@gmail.com و یا شماره تماس ۰۹۱۲۲۰۱۵۶۷۱ تماس بگیرید.

مقررات موسسه

خدمات موسسه مطابق مقررات و آیین نامه های موسسه ارائه می شود .کاربر به دقت آنها را مطالعه نموده و آگاه است. در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های موسسه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در وب سایت موسسه منتشر و به روز رسانی می شود و کاربر می­پذیرید که استفاده از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

حساب کاربری

برای استفاده از سرویس‌ها و دسترسی به تمامی خدمات موسسه در بخش حقوقی و داوری ، مستلزم ایجاد حساب کاربری با شرایط ذیل است :

  • ثبت یک آدرس ایمیل
  • ثبت یک شماره تلفن همراه

از آنجا که مسئولیت کلیه فعالیتهای صورت گرفته از طریق حساب کاربری هر کاربر بر عهده شخص اوست ، کاربر ملزم به رعایت تمامی موارد امنیتی از جمله موارد ذیل است :

  • عدم ورود به حساب کاربری از دستگاه‌های متفرقه ؛
  • عدم واگذاری ایمیلی را که با آن حساب کاربری ایجاد شده است ؛
  • مراقب در نگهداری از کلمه عبور؛
  • به محض تغییر در وسایل ارتباطی اعلامی به موسسه نظیر ایمیل و شماره تلفن همراه ، مراتب به دفتر موسسه اطلاع داده شود .

کاربر متعهد است در صورت اطلاع از استفاده غیرمجاز از حساب کاربری خود، مراتب را بلافاصله به موسسه اطلاع دهد.

ارتباطات الکترونیک

کاربر بدینوسیله می پذیرد که کلیه مکاتبات موسسه با کاربر به صورت الکترونیک ( از طریق پست الکترونیک ) بوده و آدرس ایمیل و تلفن ثبت شده در پروفایل کاربر، تنها آدرس ایمیل و تلفن رسمی مورد تایید کاربر است.

کپی رایت

کلیه حقوق مربوط به محتوای ارایه شده در این وب سایت یا از طریق آن، متعلق به موسسه بوده و کاربر مالکیت انحصاری و کامل موسسه را نسبت بدانها تصدیق می­نماید.

حریم خصوصی

موسسه کلیه اطلاعات شخصی کاربران را محرمانه دانسته و به نحو مطمئنی نگهداری نموده و اقدامات لازم را جهت جلوگیری از افشاء به اشخاص ثالث، دسترسی یا استفاده غیر مجاز (خارج از چارچوب مقرر در مقررات موسسه) از اطلاعات را به عمل خواهد آورد. بدیهی است موارد ذیل استثنا می­باشد :

  • اطلاعات عمومی ؛
  • اطلاعاتی که به موجب قانون، مقررات یا دستور مقامات قضایی ارائه آن ضروری باشد (در این صورت مراتب فوراً به اطلاع کاربر خواهد رسید) ؛
  • ارائه اطلاعات با رضایت قبلی کاربر.

مسئولیت

موسسه هیچ تعهد یا مسؤولیتی در خصوص اقدامات و یا تصمیمات اتخاذ شده در جریان ارائه خدمات نخواهد داشت، مگر تا حدی که مقررات جاری و قانون تعیین نموده است.

تمام موارد مندرج در قرارداد را مطالعه نموده و در کمال صحت و سلامت ، گزینه قبول دارم را انتخاب و امضا و موافقت و رضایت خود را با این قرارداد اعلام می دارم .

فهرست
با ما در تماس باشید